Sunday, 13 March 2011

cara cara membuat tart gulung nenas

assalamualaikum semua...
hai....
ha..hari tu butterfly kitchen dah share bahan2 utk buat tart gulung nenas kan..hari ni sy nak share cara2 nak buat nye pulak...senang jer..cam ni...

tekan tart di atas tmpt yg rata...lepas tu letak kan inti kat hujung sblh atas tart yg telah di tekan....lepas tu gulung secara perlahan2 supaya dapat gulungan yg cantik dan kemas..memang susah utk dapatkan gulungan yg cantik dan kemas...tp x pe..bleh cube...

pas tu..letakkan atas dulang dan susun cantik2....

masak lah dlm 30 minit...pas tu dah siap..taaraa!!!!


kalau x jadi...atau mls jer nak wat...beli je la dpd sy hehehe...
selamat mencube =)
lazat dan eksklusif, hanya untuk anda...


No comments:

Post a Comment